Kampania PKP Intercity związana z legendarnym „Złotym Pociągiem” nabiera tempa. Po imprezie na Dworcu Centralnym, gdzie uczestnicy musieli znaleźć jak najwięcej naklejek, czas na konkurs fotograficzny.
Zadaniem uczestników jest sfotografowanie jednej z 5 lokomotyw PKP Intercity, kursujących ze złotą okleiną, czyli w założeniu kampanii symbolizujących „Złoty Pociąg”. Konkurs trwa od 23 stycznia do 14 lutego 2016 roku. Co tydzień będzie wybierane jedno zdjęcie, którego autor otrzyma vouchery na przejazd pociągami PKP Intercity, natomiast po zakończeniu konkursu zostanie przyznana nagroda główna – miniaturka „Złotego Pociągu” wykonana ze złota.
Zdjęcia należy publikować na Facebooku lub na Instagramie, w obu przypadkach z hashtagiem #złotalokomotywa i #pkpintercity. Możliwe jest też przesłanie zdjęć na email konkurs@zlotalokomotywa.pl, lub jako MMS na numer 661 003 388.
Oficjalna strona konkursu: https://zlotypociagistnieje.pl